BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Friday 26 April 2013

Tentang Awak ♥ PERMINTAANKU ♥ DEAR FUTURE HUSBAND ♥ ♥ ♥ ♥

♥ PERMINTAANKU ♥

DEAR FUTURE HUSBAND

♥ Saya tak minta yg SOLEH ,sebab saya pun tak lah SOLEHAH sgt...
♥ Saya tak minta yg bergelar USTAZ, sebab saya lg jauh utk bergelar USTAZAH...


♥ Nak minta yg KAYA, saya pun TAK KAYA, hanya sekadar apa yg ada...
♥ Nak minta yg HENSEM, saya tak la CANTIK sgt, sekadar hamba sesempurna kejadian yang ALLAH ciptakan...
♥ Nak minta yg BERPANGKAT, saya hanya seorg HAMBA...

♥ Cukuplah sekadar yg MEMAHAMI dan MENERIMA diri seadanya ...
♥ Cukuplah yang ada AGAMA di hati dan mengamalkannya serta sama2 mencari jalan ke Syurga apabila bahtera di layar dan masjid di bina...
♥ Cukuplah yang sama2 saling MEMBANTU dlm susah dan senang mengharungi lautan dunia dalam bahtera perkahwinan .... ♥ ♥ ♥

0 comments: